TV File Editor v1.01

21 9月 2008


v1.01 版沒有大改動,只增加了icon來顯示是New 還是 Edit .tv file mode。

詳細使用方法請參考v1.0的發佈內容

請注意,於USB HDD 新增(add)/刪減(delete)/修改(edit) .tv 都必須 delete tv.db
MTV於start up時會regenerate新對應的tv.db

下載:
Link 1 (32bit /64bit OS 合用)

如執行時遇上「應用程序正常初始(0xc0000135)失敗」,
請安裝Microsoft .Net Framework 2.0 Redistributable Package

24 comments:

匿名 說...

HI 多謝提供寶貴既info , 非常實用
另想請教如何將mp4轉去 mtv 到睇呢,
是否要先轉.ts呢? 如是請問用那個轉好呢
tks

IShin 說...

MTV只播放TS file。

mp4直接轉ts 我不知道呢...

Maybe you can search "xmuxer pro" which is a commercial software。

匿名 說...

re: ishin

tks info
will try
^_^

匿名 說...

請問這個能在VISTA 64 行的嗎?
一CLICK 就 HANG 左了
之前0.3 版能行的
THANKS

IShin 說...

個dll係32 bit,我以為64 bit OS 行都會用32bit mode冇問題tim...

我改左force個program行32 bit mode.. 你試完話我知得唔得
謝謝你。

http://rapidshare.com/files/148756207/TvEditor.v1011.zip.html

匿名 說...

HI 我係先前試轉左播 ts 果位,
我唔太明係網上既 ts 有d播到, 有d 播唔到
請問係 file 問題定係 mtv 有問題呢
我播唔到果d 直情播播下會要我reboot 部機
請問知唔知我那裡攪錯左呢
tks

匿名 說...

One question: I copied some TS files from MTV5000 to an external hard drive, some files can be play with VLC on my Mac and some do not (no sound and picture). Why?

IShin 說...

@anonymous
I just wrote an article about ts playback with VLC on mac. I look forward to your comment if it solves your problems :P

thx

匿名 說...

你好,之前我試過用PC錄製的TS檔,本身用DVBviewer錄出黎,之後copied去MTV個外置USB硬碟,同埋用左個tools整左個*.tv file,但係完全播唔到.播出黎係黑色畫面.
從未試過成功製作度,想請問IShin,會係乜野問題呢?
我用緊MTV3000.

同埋想問下,現時除左3000,其他都播到AVCHD,唔知遲下有冇可能連3000都播到呢

IShin 說...

DVBviewer呢個setting 要turn ON:
選項>錄影機設定>設定>格式選項>調整PAT/PMT

咁先會係一個正確既TS
你試下得唔得

至於舊既DVBviewer錄影(即無PAT/PMT)
就要用TsRemux轉一次file
不過就一定係無字幕

tony 說...

我看亞洲高清時,為甚麼那些所謂高清片不是1920*1080的像素
但我只是看到高到唔高啲高清片,for example:粵語殘片
希望亞洲可以開回向13,17,19台慢慢播他們擁有的粵語殘片

IShin 說...

@tony
haha...真係比aTV吹脹
高清台播粵語殘片... 唔想執都唔得...

aTV 可能買左d 片唔想浪費要播晒掛..

匿名 說...

根本亞洲就垃圾台...垃圾永逺都係垃圾...

匿名 說...

Download唔到個 TV file editor

匿名 說...

TV file Editor 是否有問題﹖
一連兩天也下載不成功

IShin 說...

@anonymous
TV File Editor 梗係無問題啦
可能係你個ISP 問題掛..

Anyway, 我轉左個mirror, 應該唔駛wait咁耐
Enjoy!

匿名 說...

亞洲高清 play the english, hongkong's 台 shounld not have english audio, but didn't have chinese audio

tony 說...

Magic TV 5000最近在搜台時,看到有一個901台不知道是乜?
名稱:FFmpeg-service01
希望留意

tony 說...

pls tell me what is 901台

dreamhill 說...

近排使用時對某些TV檔出現
Invalid File Size! 警告
這是怎麼一回事?

匿名 說...

Any new version for new .tv file format ?

匿名 說...

有冇新版 tv file editor ?

匿名 說...

感謝IShin的 tv file editor,幫了大忙

匿名 說...

近排使用時對某些TV檔出現
Invalid File Size! 警告
請問會否有機會修復?

發佈留言